http://madeinbulgaria.cz/
 
Rychlé vyhledávání

Facebook
Sdílet

Navigace: madeinBulgaria.cz -> Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 
 
 
 
 
V š e o b e c n é  o b c h o d n í  p o d m í n k y   
  
Daniel Onderek
Francouzská 6023/3
708 00 Ostrava-Poruba
IČO: 75303540
DIČ: CZ8611255983

s platností od 1.1.2013
 
 
Článek 1
Základní ustanovení  
 

 
/1/ Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují dodavatelsko-odběratelské vztahy v oblasti prodeje zboží. Jsou závazné při prodeji zboží kupujícímu.

 
 
 
 
Článek 2
Cenové a platební podmínky, čas plnění  
 

 
/1/ Ceny v systému jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.


/2/ Jednotlivé prodeje se uzavírají na základě objednávek kupujícího vytvořených ve virtuálním obchodě. Objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti:
- identifikaci kupujícího,
- množství požadovaných kusů produktu,
- požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží a místo plnění
- cenu


/3/ Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši.


/4/ Způsoby platby a ceny doruční včetně balného.


 
O s o b n í  o d b ě r : 
Váš nákup si můžete vyzvednout osobně na adrese výdejního místa: Polanecká 72/803, 721 00 Ostrava-Svinov po předchozí domluvě termínu,
nebo Vám ho v rámci Ostravy a blízkého okolí dovezeme ZDARMA na Vaši adresu.
 
 
O s o b n í  o d b ě r  H e u r e k a P o i n t : 
Váš nákup si můžete osobně vyzvednout na jedné z poboček výdejních míst HeurekaPoint. Seznam výdejních míst viz odkaz:
http://www.ulozenka.cz/vydejni-a-podaci-mista
 
Platba předem na bankovní účet: 
Možnost vyzvednutní druhý den od obdržení platby. Cena objednaného zboží se navyšuje o 33,- Kč poštovného a balného.
 
Platba dobírkou v místě převzetí:
Možnost vyzvednutí druhý den od objednání zboží. V místě převzetí možnost platby v hotovosti či platební kartou. 
Cena objednaného zboží se navyšuje o 49,- Kč poštovného a balného. 
 
 
P l a t b a  d o b í r k o u  (p ř i  p ř e v z e t í ) :
 
Doručení do 48 hodin od odeslání balíku Českou poštou. 
Cena objednaného zboží se navyšuje o 129,- Kč poštovného a balného.
 
Doručení do 24 hodin od odeslání balíků PPL. 
Cena objednaného zboží se navyšuje o 129,- Kč poštovného a balného

.
 
P l a t b a  p ř e d e m  p ř e v o d e m  n a  b a n k o v n í  ú č e t :
 
Číslo účtu: 107-4845370247/0100 vedený u Komerční banky

Variabilní symbol: číslo objednávky (příklad: 1200025)

Konstantní symbol: 0308
 
Doručení do 48 hodin od odeslání obchodního balíku Českou poštou. 
Cena objednaného zboží se navyšuje o 115,- Kč poštovného a balného.


 
Doručení do 24 hodin od odeslání balíků PPL
. Cena objednaného zboží se navyšuje o 115,- Kč poštovného a balného.


 
 
Platba dobírkou pro Slovensko (při převzetí):
 
Doručení do 48 hodin od odeslání balíků PPL
Cena objednaného zboží se navyšuje o 250,- Kč poštovného a balného


 
Platba předem převodem na bankovní účet pro Slovensko:
 
Číslo účtu: 107-4845370247/0100 vedený u Komerční banky
IBAN: CZ7601000001074845370247
SWIFT: KOMBCZPPXXX
   
Variabilní symbol: číslo objednávky (příklad: 1000011)

Konstantní symbol: datum (příklad: 06092010)

 



Doručení do 24 hodin od odeslání balíků PPL
Cena objednaného zboží se navyšuje o 220,- Kč poštovného a balného.


 
 
 
 
Článek 3  
Dopravní a expediční podmínky   
 
/1/ Objednané zboží zasíláme Českou nebo službou PPL či přes službu Uloženka.cz alias HeurekaPoint  na území ČR i SR (ostratní země EU po domluvě). Pošta doručuje zboží až do domu. Jestliže Vás nezastihne, uloží zboží na Vaši poštu a vypíše Vám lísteček o uložení balíku. Pokud do 10 dnů od odeslání zboží neobdržíte, zajděte si na Vaši poštu a zeptejte se, zda tam není balík na Vaše jméno. Může se stát, že se ztratil lístek o doručení, zboží leží na Poště a nevíte o tom. PPL doručuje zboží až do domu v přesný čas po předem domluveném čase dodání s objednavatelem(tel. kontakt je nutný dodat k objednávce při způsobu doručení kurýrní službou PPL). Jestliže Vás kurýr nezastihne, uloží zboží v nejbližší pobočce PPL a vypíše Vám listeček o uložení balíku. Balík je nutné vyzvednout do 10 dnů.

 Při využití služeb HeurekaPoint je třeba uvést na které pobočce si chcete zboží vyzvednout. Zboží je možno vyzvednout již druhý den od objednání. Zboží bude na pobočce uloženo 7 dní, termín lze po dohodě prodloužit. O uložení zásilky vás bude informovat přímo HerurekaPoint prostřednictvím sms a emailu.
 
/2/ Naše standardní doba doručení pokud je zboží skladem je 2 - 3 pracovní dny od objednávky dle způsobu dopravy. Pokud bychom neměli zboží skladem a dodací lhůta by se mohla protáhnout, informujeme Vás prostřednictvím e-mailu. 
 

/3/ Standartně zasíláme zboží v rámci ČR a SK, individuálně jsme schopni zaslat zboží do celého světa
 
 
 
Článek 4
Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží 
 

 
/1/ Kupní smlouva při nákupu v internetovém obchodu se uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Od té chvíle má prodavají povinnost dodat produkt, který si zákazník objednal. Jedinou výjimkou je vyprodání zásob. Objednávku musí prodavající zákazníkovi potvrdit.
/2/ Zákazník nemůže vrátit zboží, které se rychle kazí nebo zastarává
/3/ Zákazník může vrátit zboží, které není rychle se kazícího charakteru do 14ti dnů od převzetí zboží
/4/ Zákazník nemůže vrátit ani zboží, u kterého porušil hygienický obal
/5/ Po odstoupení od smlouvy musí zákazník předat nebo odeslat zboží zpět do 14 dní. Prodavající musí zákazníkovi do 14 dní vrátit peníze, nemusí to však učinit dříve, než zákazník zboží předá nebo prokáže, že je odeslal.
Zákazníkovi musí prodavající vrátit kupní cenu zboží a rovněž náklady na nejlevnější dopravu k němu. Prodavající však nemusí hradit náklady na dopravu zboží od zákazníka (na vrácení zboží), pokud o tom zákazníka informuje. Jinak prodavající poštovné musí uhradit také.
 

 
 
 
Článek 5
Reklamační dispozice  
 

 
/1/ Reklamace se řídí Reklamačním řádem.
/2/  Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá při převzetí vady a bude při dobrém používání fungovat minimálně dva roky.
- Pokud zákazníkovi dodá prodavajcí kazové zboží, má právo na výměnu nebo opravu. Jestliže není možná výměna ani oprava, může zákazník odstoupit od smlouvy. Od roku 2014 může zákazník při výskytu vady dostat slevu z kupní ceny.
- Pokud se v záruční době vyskytne vada, od roku 2014 musí prodavající rozlišit, zda je tato vada podstatným nebo nepodstatným porušením kupní smlouvy. U podstatného porušení si zákazník může vybrat, zda chce zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo slevu. U nepodstatného porušení může zákazník žádat odstranění vady nebo slevu. Odstoupit může jen tehdy, když odmítneme závadu odstranit nebo to prodavající nestihne včas.

 
Záruka, garance madeinbulgaria.cz – přes všechna opatření a výstupní kontroly může dojít k nějaké závadě a mohou vzniknout pochyby o bezvadné jakosti dodaného zboží. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Záruční doba nepotravinářského zboží je 24 měsíců od převzetí zboží zákazníkem.
Záruční doba potravinářského zboží je 8 dnů od převzetí zboží zákazníkem. Vady potravinářského zboží určeného k rychlé spotřebě musí zákazník reklamovat nejpozději následující den po koupi.
 
 
 
 
Článek 6
Informace o zboží  
 

 
/1/ Veškeré uvedené informace o zboží jsou převzaté od našich dodavatelů. Nepřebíráme zodpovědnost za jejich platnost. V případě obrázků uvedených u zboží se jedná o ilustrační obrázky, takže nemusí být převzaty z uvedeného zboží.

 
 
 
 
 
 
Článek 7
Závěrečná ustanovení  
 

 
/1/ Tyto VOP jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané firmou Daniel Onderek ode dne jejich vyhlášení.


/2/ V závislosti na změně příslušných právních norem, jakož i obchodní politice firmy, si firma Daniel Onderek, vyhrazuje právo VOP měnit. Tuto změnu a její účinnost společnost vyhlásí vhodným způsobem minimálně měsíc předem. 
 
 

 


A | A
Přihlásit


Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.